Вимоги до макету

Растровий файл у форматі TIFF, колір палітри CMYK.

Векторний файл у форматі CDR, колір палітри CMYK.

Шрифти повинні бути переведені в криві.

Розміри і роздільна здатність файлів.
Файл готується в масштабі 1:1 з роздільною здатністю 65-150 dpi.

Закрити

Повідомлення відправлено

Ваше повідомлення було успішно відправлено.
Ми з Вами зв'яжемося найближчим часом для відповіді.
Дякуємо, що звернулися до нас!

Закрити

Виникла помилка

На жаль, Ваше повідомлення не було відправлено.

Причиною могло стати все що завгодно - від тимчасових неполадок на сайті, які ми зазвичай оперативно усуваємо, до підозри Вашого листа на наявність спаму.

Приносимо вибачення за час, який Ви витратили на заповнення форми.

Пропонуємо зв'язатися з нами за телефонами:

+38 (057) 756 28 46
+38 (066) 33 295 66
+38 (067) 871 55 28

Закрити

Друк на папері

Друк на папері | Коротко

Друк на папері - вид широкоформатного друку, який застосовується в зовнішній рекламі. Друк на папері використовують, коли термін розміщення рекламі не довгий, вона буде постійно перебувати всередині приміщень або папір захищена від атмосферних явищ. На білбордах і сітілайтах, де реклама актуальна тільки протягом місяця, дуже часто застосовується папір. Відмінною рисою є низька ціна матеріалу і самого друку.

Друк на папері | Подробиці

У сучасному світі широкоформатний друк на папері використовується, коли необхідно виконати друк плакатів, друк постерів або друк білбордів. Погодьтеся, звичайний папір не відрізнятиметься високою міцністю. Але щоб підвищити довговічність реклами, яка надрукована на папері, при широкоформатного друку застосовують спеціальні фарби, які по своїй суті є стійкими до дій ультрафіолетових променів і атмоферним опадів. Також завжди є можливість друкувати на папері підвищеної міцності. Стандартний варіант застосування плакатів і постерів в якості реклами - це розміщення їх всередині приміщення. Якщо ж необхідно використовувати рекламу на паперовій основі на вулиці, необхідно враховувати, що середній термін служби такої реклами буде близько 1 місяця. Саме тому друк на папері найкращим чином підходить при короткострокових рекламних компаніях.

Друк на папері | Друк сітілайтів

Сітілайти вже давно стали вигідним майданчиком для реклами. Зазвичай в них використовується спеціальний папір Backlit, яка має багато переваг. Це білий папір на клейовий основу, яка має здатність світлоросіювання. На просвіт у такому папері проходить близько 40% світла, через що вона популярна в якості носія на світових коробах.

Друк на папері | Друк білбордів

На білбордах використовується спеціальний папір, яка називається "Blue back side" (Блю бек сайд). Її основними відмінностями є підвищена міцність, непрозорість і вологостійкість. Непрозорість такого паперу здійснюється через спеціального покриття тильної сторони, яке має блакитний колір. Тому, такий папір з рекламним зображенням можна наклеювати прямо на стару рекламу, навіть якщо вона має строкаті, яскраві або темні кольори. Ніяких пересвітів, спотворень при цьому спостерігатися не буде. До того ж до цих властивостей, папір має особливе вологостійке покриття, і найбільш вдале її застосування буде на білбордах при короткострокових рекламних кампаніях.

Ціна друку на папері

Матеріал

Ціна, грн.

за 1 кв.м.

від 15 кв.м.

1.

Папір просвітний "Backlit" (ширина 1,6 м)

80

65

2.

Сітілайт 1,2 х 1,8 м

160

140

3.

Папір "Blue back" (ширина 1,56 м, постер 3 х 6 м)

270

250

4.

Папір "Blue back" (ширина 1,56 м)

45

35

Фотозвіти друку на папері: